Masyuk

Rabu, 30 Jun 2010

Tempat Urut Yang Best




Salam 1Malaysia kengkawan semua.....
arrrgghhhh.... Badan aku kesengalan ler mana nak pergi urut nih?
wakkklllllooooo.... gua nak urut betul betul la bukan nak geli geli tuh sengal.
Rasa balik kerja sat gi nak pergi Brickfield urut kat orang buta tu jerk tapi tak tau kat mana yang best coz aku tak pernah pun g berurut ni tapi disebabkan dah cam keletihan jer ni nak gak la merasa berurut nih.
Jom la kengkawan kita g berurut memanjakan badan yang hampir setiap hari dikerah tenaganya.... cewahh... Jom ler.....

4 comments:

Aus MeLankoLik berkata...Best Blogger Tips

dekat danau ke ??

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

tak brickfiled ler.....

intanurulfateha ❤ berkata...Best Blogger Tips

mahal x?

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

bleh tahan la...