Masyuk

Jumaat, 4 Jun 2010

Lagenda Budak Setan Tak Best




Aku pun tak tau la cerita ni best ker idak. kalau tengok promo cam best jer tapi member aku Usna Popcorn dah pergi tengok cerita Lagenda Budak Setan karya dari novel tulisan Ahadiat Akashah seorang penulis yang terkenal. Tapi lain padang lain belalang lain orang lain pandangan" walaupun apa orang cakap aku tetap nak pergi coz Fazura berlakon aku memang suka dengan Fazura ok.


3 comments:

|| nemo mimosh || berkata...Best Blogger Tips

tadi kawan serumah shaye baru pegi tengok cter ni...die kata besh, tapi sedih. diorang menanges tengok cter ni. haha~

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

tu la saya cakap lain padang lain belalang...ehehehehhee

| u s n a | berkata...Best Blogger Tips

bkn la xbes sgt..
ade je jln citer..
tp biase2 je ;)
yg ni nyer fazura xbape byk watak die..
ko ken tggu yg chapter2 nyer..
de smbungan ;)
tym tu kot fazura byk..