Masyuk

Khamis, 1 Julai 2010

“I wanna be The Sorcerer’s Apprentice”



Setahu aku la The Sorcerer's Apperentice ni macam AHLI SIHIR la kan.
Kalau lah aku ni AHLI SIHIR korang tau aku nak tukar apa?
Mestilah aku tukarkan semua benda kepada RM..RM...RM...RM...
mata duitan tul aku nih ekk.
yer lah semua benda sekarang kat dunia ni memerlukan RM..RM...RM...RM...
xda RM...RM...RM...sakit woo.
kalau lah ada AHLI SIHIR cam tu seumur hidup tak yah kerja,
agak agak duit nak abes jer tukarkan kerusi jadi RM...RM...RM... betul tak
Dunia ini "ana" yang punyalah....
kalau korang pulak cam mana adakah korang akan mengikut jejak langkah aku.
oleh itu jangan selubungi hidup anda dengan misteri....ahahhahaha
cam rancangan Misteri Nusantara plak kan...





Kalau korang nak tau kenapa n3 aku pasal Ahli Sihir adalah sebabnya aku nak dapatkan ticket The Sorcere's Apprentice yang akan diberikan oleh Nuffnang kepada Blogger'skorang bacalah sipnopsis cerita ni mesti bestkan.
Dave (JAY BARUCHEL) is just an average college student, or so it appears, until the sorcerer Balthazar Blake (NICOLAS CAGE) recruits him as his reluctant protégé and gives him a crash course in the art and science of magic. As he prepares for a battle against the forces of darkness in modern-day Manhattan, Dave finds it is going to take all of the courage he can muster to survive his training, save the city and get the girl as he becomes THE SORCERER’S APPRENTICE.


0 comments: