Masyuk

Selasa, 22 Jun 2010

Cerita Artis Malaysia (CAM) - Fahrin Ahmad



Salam 1Malaysia.
Just nak info yang malam ni jam 9 malam ada rancangan Cerita Artis Malaysia (CAM) bersama Fahrin Ahmad.
Sebenarnya aku nak bagi tau bukan pasal Fahrin Ahmad tapi Dahlia Ahmad seorang pengikut setia Fahrin Ahmad yang memang mengilai Fahrin Ahmad terutamanya kat bahagia body Fahrin Ahmad, itulah kata Dahlia Ahmad dan juga Dahlia Ahmad ni bukanlah adik beradik Fahrin Ahmad ni
Dahlia Ahmad ni member aku sorang nih dah mula berkecimpung dalam dunia artis.
Aku dapat tau CAM bersama Fahrin Ahmad ni pun melalui dia.
Dahlia Ahmad ni juga adalah blogger kalau korang nak tengok blog dia kat dahlia2616
Setiap event Fahrin Ahmad mesti si Dahlia Ahmad ni pun ada.
Semalam Dahlia Ahmad bagi tahu aku this Sunday dia ada event ngan Fahrin Ahmad kat Dataran Merdeka.

Memang sesuai la nama yang aku bagi kat ko tu kan
DA PA FA
ataupun
Dahlia Ahmad Personal Assistant Fahrin Ahmad

0 comments: