Masyuk

Ahad, 6 Jun 2010

I-City Shah Alam vs Restoran Murni




Malam semalam aku berkesempatan ke I-City Shah Alam modus operandinya adalah untuk bergambar walaupun aku tak gheti sangat nak menggunakan camera aku tuh tapi boleh la amik gambar cam yang ada tu.


Along dipohon kaler hijau kaler kesukaan aku.

Antara pemandangan kat situ.


Along bersama keluarga terchentanya


Aku yang gemuk cam badak ni pun melompat dulu.


Cik Nieza ni ok la kecik comey lotey nak melompat lompat.


Yang ni pun nak melompat jugak.


Budak kecik ni pun nak melompat jugak,


Ni lagi tak sedar diri walaupun dukung anak still nak melompat gak.


Melompat dan terus melompat.


Nak bergambar ala ala cover album ar tuh.
ahahhahaahha


balik dari I-City tu kitaorang singgah kat Restoran Murni kat SS2 Petaling Jaya memasing perut dah berkeroncong untuk ana. kitaorang makan nasik lemak ayam, Pizza Hawaii, Nasik Goreng Chiken Chop, Mee Raja, pastu air biasa la Air Ribena Special. dll.


3 comments:

Sharinginfoz berkata...Best Blogger Tips

ramai org citer pasl i-city, kena pi ni..

Hezesuze berkata...Best Blogger Tips

pergghh serik pegi icity waktu cuti or weekend....mmg jem giler n ramai manusia....huhu

btw, cantik pics lompat tu...ahaks!!

Cuci Karpet berkata...Best Blogger Tips

2 tempat sekali tueee......