Masyuk

Selasa, 8 Jun 2010

Tertunailah Hasrat Dihati.





Kali ini barulah Tertunailah Hasrat Dihati aku bukan Tertunailah Hasrat Dihati Kak Ina KL. Dalam N3 sebelum nih yang bertajuk Antara Dua menyatakan hasratku untuk memiliki Lensa untuk kamera DSLR ku. Akhirnya Tertunailah Hasrat Dihati ku untuk mendapatkannya. Alhamdulillah rezeki lebih aku terus cekau je barangan camera aku untuk menambahkan Ilmu didalam dunia photographer tak bertauliah ini.

Jumlah keseluruhan untuk aku perabih duit untuk bebarang kamera aku mencecah RM3k jugak la kalau Kak Ina KL mesti cakap lebih baik akak beli Barang Emas kan...... ehehhehhee tapi kalau dah minat tak boleh nak buat apa jugak kan janji diri sendiri puas... betul tak Kak Ina KL....


Kalau hilang masak aku mesti menangis tak berlagu aku nih.




p/s - budak ticik bila hang nak g duk kat Qatar nuh......



4 comments:

Unknown berkata...Best Blogger Tips

salam..wah banyak melabur..nanti jgn lak ambil gambar kena bayo..

bestnya dpt gi ke kota singa tu..teringin nak gi...tapi nanti dulu..

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

salam.... tak da la kena charge saya nak belajor jer ...

memang best kak ina kalau pergi ke Universal Studio tu
tempat lain biasa2 jerk...

Matjoe berkata...Best Blogger Tips

bro, mmg 3k tu byk. tp kalau utk melabur tambah ilmu fototgrafy dan dgn skill yg ada boleh buat duit, mmg takde masalah. jgn hot hot chicken shit udah lerr

cik helena berkata...Best Blogger Tips

nt kite kaween daydeck tangkap gamba eh//






free kan?lalalaalalalaa