Masyuk

Sabtu, 5 November 2011

Contest Gadget Impian anjuran Denaihati.com








Salam semua,
Zaman sekarang ni memang semua orang tergila-gilakan dengan Gadget yang berlambak di pasaran luar sana dan setiap orang pasti mengidamkan sekurang-kurangnya 1 gadget untuk kemudahan dan minat korang tersendiri. Macam aku memang aku idamkan untuk mendapatkan 1 gadget yang aku suka iaitu IPAD 2 untuk memudahkan untuk aku update blog picisan dan harga IPAD 2 sekarang pula boleh tahan mahal nak beli mungkin tidak rasanya kerana banyak lagi yang perlu aku selesaikan "KEPERLUAN" dahulu sebelum "KEHENDAK" yang kalau diikutkan memang belum tercapai dek akal aku. 


Memandangkan Denaihati kebetulan mengadakan Contest Gadget Impian tak salah rasanya untuk aku membuang sedikit masa untuk menyertai Contest yang beliau adakan mana tahu ada rezeki buat aku untuk mendapatkan Gadget impian yang aku idam-idamkan itu. Rezeki kita tak boleh nak duga mungkin Allah S.W.T. membuka hati Denaihati untuk memberi aku IPAD 2 nanti manalah kita tau kan. Kita cuma boleh merancang dan hanya Allah S.W.T. yang menentukannya.



“Contest Gadget Impian anjuran Denaihati.com ditaja bersama oleh Eizil.com, Anarm.net, eQurban.com, Silver Asia Sdn Bhd, Kedai Kak Siti dan Serverfreak






 

3 comments:

Myvitrd berkata...Best Blogger Tips

good luck bro.. aku pon nak gadget juga..hehehe

ApoSajo dotNet berkata...Best Blogger Tips

Tahniah sebab dapat join, sedih sebab blog saya tak layak. Gud luck ye..

Denaihati berkata...Best Blogger Tips

Jutaan terima kasih diucapkan kerana menyertai Contest Gadget Impian dan semoga berjaya.

Sentiasalah melawat Denaihati untuk mengetahui update terkini contest dari masa kesemasa.