Masyuk

Jumaat, 9 Disember 2011

Suruhanjaya Pilihan Raya Malaysia - Segala Maklumat Dihujung Jari




48 HOURS SPONSERED POST, SCROLL DOWN FOR LATEST ENTRIES




Salam semua,
Sudahkah anda semua mmbuat pendaftaran dengan Suruhanjaya Pilihan Raya Malaysia (SPRM) ? Inilah masa untuk anda semua menjalankan tugas sebagai rakyat negara Malaysia dengan membuat pendaftaran dengan SPRM kerana andalah yang bakal menentukan siapakah yang bakal mentadbir negara yang anda cintai. Walau apa jua pandangan dan pilihan anda didalam politik tapi sebagai rakyat Malaysia anda haruslah menunaikan tanggungjawab ada sebagai penduduk di negara yang demokrasi ini.



 
Untuk pengetahuan semua status pendaftaran anda sekarang boleh disemak dilaman web Suruhanjaya Pilihan Raya Malaysia sahaja. Anda tidak perlu membuang masa untuk pergi kemana-mana untuk mendapatkan status pendaftaran anda dengan adanya laman web ini. Kepada semua rakyat Malaysia yang sudah layak untuk mendaftar mestilah menunaikan kewajiban anda sebagai rakyat negara Malaysia ini. Setiap 1 undi itu adalah sangat bermakna dan ianya cukup berharga untuk menentukan masa depan negara yang kita cintai. 



Kepada yang masih belum mendaftar sebagai pengundi bolehlah menyemak cara dan peraturan untuk mendaftar sebagai pengundi di laman web Suruhanjaya Pilihan Raya ini. Didalam laman web Suruhanjaya Pilihan Raya Malaysia ini juga anda berpeluang untuk membetulkan data peribadi serta tempat pendaftaran yang diadakan.  Selain itu anda juga boleh menyemak status pendaftaran anda melalu khidmat pesanan ringkas (SMS) dengan cara hantarkan SPR jarak SEMAK jarak NO. IC ke nombor 15888 begitu mudah sekali untuk berurusan dengan Suruhanjaya Pilihan Raya Malaysia ini.  



Untuk maklumat lebih lanjut sila layari laman web SURUHANJAYA PILIHAN RAYA MALAYSIA ini.


3 comments:

Myvitrd berkata...Best Blogger Tips

Dah hampir 10 tahun aku mendaftar .. mengundi baru sekli.. sekali tak mengundi sebab koje.. ramai budak yg dah cukup umur 21 tak ambil tahu pon pasal ni..

JAI berkata...Best Blogger Tips

Dah cukup umor ker nak mengundi..hehe

hazman aka species1980 berkata...Best Blogger Tips

UNDILAH......