Masyuk

Rabu, 12 Oktober 2011

Sirih Junjung Untuk Ditempah





 


Salam semua,
Selamat berhari Rabu, tadi aku mendapat email dari seseorang yang  ingin menempah sirih junjung dari aku. Sebenarnya aku tidak mengambil sebarang tempahan sirih junjung mahupun hantaran. Sebelum ini aku ada publish hantaran yang pernah aku buat dulu tapi aku buat hanya untuk membantu saudara-mara dan rakan-rakan saja bukan sebab aku tak nak tolong orang tapi aku bukan tukang buat hantaran pun lagipun hantaran yang aku buat tu biasa-biasa jer kalau korang perasan hampir sama jer design hantaran yang aku buat dari dulu sampai sekarang tak ada perubahan pun.


Ini sirih junjung yang aku buat tahun 2008 dahulu.




Ini pulak sirih junjung aku buat pada tahun 2009 ini je lah yang lain sikit.




Sirih junjung ini kalau tak silap aku tahun 2010 sewaktu azwan bertunang.




 
Tahun 2011 aku buat sirih junjung yang sama balik tapi aku tak sempat nak ambil gambar waktu dah siap.








Maaflah kalau aku menolak untuk membuat hantaran ni.





0 comments: