Masyuk

Selasa, 18 Oktober 2011

Sesungguhnya Dari DIA Kita Datang & Kepada DIA Kita Kembali. AL-FATIHAH












Salam semua,
Sebenarnya aku malas update pasal arwah kawan aku ni tapi disebabkan aku terbaca dari blog ex opis mate aku ni kat Dan Inilah Kesah Aku yang sekarang sibuk menerima tempahan kuih bakar untuk di jual aku terasa nak update pasal Arwah Mat Jan Bin Rawi yang telah kembali kerahmatullah pada 20 September 2011 yang lepas selepas 44 hari bertarung nyawa di Hospital KPJ Tawakal & Hospital Besar Kuala Lumpur. Pada mula nya deman tapi setelah sekian lama baru dapat tau yang Allahyarham diserang Demam Virus boleh dikatakan seperti virus kencing tikus. Allahyarham memang tak banyak cakap tapi memang seorang yang sporting. Al- Fatihah kepada Allahyarham Mat Jan Bin Rawi.

6 comments:

tiafazunia berkata...Best Blogger Tips

Al-Fatihah untuk arwah.

♥ Vna ♥ berkata...Best Blogger Tips

al-fatihah

Geng Borak berkata...Best Blogger Tips

Al-Fatihah.. moga rohnya dicucuri rahmat Allah... ameen..

JMR berkata...Best Blogger Tips

al-fatihah utk kwn ko bro..

madammondoq berkata...Best Blogger Tips

Innalillah.. semoga rohnya ditempatkan di kalangan orang beriman.. amin...

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

Tq kengkawan semua