Masyuk

Jumaat, 14 Oktober 2011

Keindahan Bulan Dimalam 13 Oktober 2011







Salam semua,
Selamat hari Khamis malam Jumaat semua, Malam ini adalah yang sungguh indah kerana dihiasi dengan bulan yang begitu cantik malam ini. Sedang leka aku berFB ramai yang update status mengatakan bahawa bulan sangat cantik malam ini lantas aku mencapai kamera DSLR Nikon D60 aku untuk mengambil gambar diluar rumah memang benar seperti apa yang mereka perkatakan bulan memang cantik korang tengok je lah gambar yang aku capture tadi tanpa diedit aku terus upload gambar di FB dan update di blog aku ini.







 Bukti kebersaran dan keesaan Allah S.W.T. menjadikan bulan yang sangat indah dimalam ini 13 Oktober 2011. Sejak dua menjak ini bulan sentiasa kelihatan cantik menerangi malam adakah ini satu petanda ya memang petanda kebesaran kan kenikmatan Allah S.W.T. berikan kepada umat manusia supaya senantiasa bersyukur dengan nikmat yang diberikan-Nya.






 p/s - diwajahmu kulihat bulan....alalallalalaaa


2 comments:

Geng Borak berkata...Best Blogger Tips

memang cantik kan..? subhanallah.. :)

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

tak terkata bro