Masyuk

Rabu, 26 Oktober 2011

My Happiest Moment










Salam semua,
Korang semua pasti ada saat gembira dalam hidup korangkan, Aku juga ada juga kenangan manis dalam hidup aku tipulah kalau seorang manusia normal yang cakap mereka tak ada langsung kenangan manis dalah hidupkan. Menjadi kebiasaan Kenangang manis akan sentiasa diabadikan didalam gambar supaya dapat menjadi kenang-kenangan dimasa hadapan nanti dan boleh dikongsi dengan kaum keluarga dan teman-teman. 




Salah satu saat gembira yang dapat aku rasakan adalah waktu aku, Cik Nieza, Mak Cik Jenab & Pak cik Abu bercuti di Pulau Lagenda iaitu Pulau Langkawi yang terkenal dengan Lagenda Mahsuri suatu ketika dahulu. Sebelum ini aku dengan Cik Nieza memang jarang keluar bersama-sama aku lebih suka terperap dirumah jer kalau keluar pun Mak Cik Jenab & Pak Cik Abu ikut sekali yer bukan suka-suka keluar dating berdua. 





My Happiest Moment dengan Cik Nieza sewaktu di Gunung Mat Cincang, Pulau Langkawi awal tahun yang lepas. 




 
 Bukti aku gembira sampaikan aku berani untuk melompat diatas Jambatan Gantung di Gunung Mat Cincang tersebut walaupun aku ni seorang yang gayat.






Entry ini adalah untuk menyertai pertandingan yang dianjurkan oleh Pihak Olympus bersama NuffnangMY pelbagai hadiah yang menarik mereka tawarkan kepada para blogger yang menyertainya. Antara hadiah yang mereka tawarkan adalah seperti berikut :-

 


1st prize – Olympus PEN Lite E-PL3 Kit
PEN-Lite-E-PL3



2nd Prize – Olympus PEN mini E-PM1 Kit
PEN-mini-E-PM1

 

3rd – 5th Prize – Olympus PEN Leather carry-all bag
Olympus PEN Leather carry-all bag




Menarikkan hadiah yang ditawarkan untuk pengetahuan korang semua tarikh tutup penyertaan adalah pada 11.59 pm, 12 November 2011 (Sabtu)








11 comments:

sonata anak kancil berkata...Best Blogger Tips

semoga berjaya !

Eyriqazz berkata...Best Blogger Tips

bila nak merasa makan nasi minyak ni?

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

@kak SAK - tq kak

@eyriqazz - lambat lagi kowt...ehehehe

kak ina kl berkata...Best Blogger Tips

wah wah wah..dah berani tunjuk muka aweks dialah kat sini

madammondoq berkata...Best Blogger Tips

wau.. so green... cantik!! i suka gambar lompat u tu.. hehe..

KiD berkata...Best Blogger Tips

wow!! lompat atas jambatan tuh?? heheh

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

Kak Ina - skali skala tak per kowt


Madam - mmg best wey


Kid - ada bran ker

LiLy iXoRa berkata...Best Blogger Tips

mak aihhh,siap ade love bagai...daydeck ke nih?hahahhaha...

hazman aka species1980 berkata...Best Blogger Tips

Walawei....memang gaya terapung tu melawan graviti betul laa....GOOD LUCK bro...

Myvitrd berkata...Best Blogger Tips

Terbaiklah deydeck.. aku macam tak caya ko lompat atas jembatan tu... hebat seh.. cayok

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

Lily - Skali skala lah... ehehe


Hazman - Tq bro sesaja pown

Myvitrd - Percayalah... ahahahah