Masyuk

Isnin, 3 Oktober 2011

Makan KFC Dengan HotLink Hot Ticket








Salam semua, 
Selamat pagi Isnin yang indah dan selamat berkerja dengan ikhlas, Pagi ni aku nak bercerita pasal makan ayam KFC dengan murah korang tak percaya tak percaya sudah korang ingat lagi dengan entry aku bertajuk Hot Tiket Memang Hot minggu lepas. Ye betul semalam aku pergi tukar 30 keping Hot Tiket terpakai dengan ayam KFC. 30 ketul tu bukan untuk aku sekeluarga tapi untuk ramai orang yang datang ke rumah aku malam tadi saja je jemput mereka semua datang makan KFC sebab hari tu buat Makan-Makan DiRumahKu mereka semua ini penat membantu memasak di rumahku. Alang-alang dah semua ada kat rumah aku pun pergilah tukar tiket tu. 





 
Makan sampai terkumbok sampai 30 ketul ayam KFC itupun ada lebih sedikit masuk dalam peti ais.



Antara yang ada dirumah memasing muka kepenatan sebab baru balik tengok anak Mak Cik Jenab yang bongsu di Sungai Siput [U], Perak sebab sedang menjalani PLKN disana.




 

0 comments: