Masyuk

Isnin, 15 Jun 2009

ANDAMAN CINTA SAYANG



Hari sabtu hari tuh aku dengan kerajinan dan sedaya upaya balik ke Seremban coz dah lama aku tak balik Seremban lagi pun salah seorang akak aku dah selamat melahirkan baby nya yang ke-3.
sampai jerk trus g kedai akak aku kat Seremban 2. akak aku nih ada butik kat sana nama butik nyer adalah "ANDAMAN CINTA SAYANG" kat kedai dia ada gak jual perhiasan umah ler macam macam la pic ni bukan aku yang amik anak buah aku yang amik pic ni tuh pasal cam tak brapa nak cantik...

antara hiasan yang dijual...





kat bawah ni plak antara baju2 yang disewakan. sebenarnya banyak lagik tapi aku cam malas nak amik pic. pin ni semua plak anak buah aku yang amik
kalau nak tgk pix leh la layan kat cintasayangbridal.blogspot.com





kat bawah ni pic kedai kakak aku tuh ada no phone die skalik

pic bawah ni memasing sibuk melayan facebook coz nak carik kawan skolah lama.
(aku bukan nak tunjuk pic lappy aku yerk)
wakakakkakakakaa

0 comments: