Masyuk

Jumaat, 26 Jun 2009

Transformer



crita ni mmg besh ar. aku g tgk citer nih ari selasa malam rabu arituh
coz aku dapat preview ticket. biasa ar tempat aku keje ramai yang pemurah
kerna bagi aku ticket preview.
hari tuh aku dapat tiga ticket preview aku g ngan azleen & rosma
crita nih memang layaz coz banyak action, klakor, romantis
pastu kali nih nyer citer banyak plak robot
kengkadang kompius gaks robot yang mana satu nih.
tapi yang tak layan nyer rerobot nih nak transform terlalu laju
sakit mata aku menengok nyer.

ni ler ghuper bentuk ticket yang haku dapek...

smart ticket nyer ...

bunting kat luar panggung wayang tuh...

alamak tak nampak la tulisan TRANSFORMER kat bawah tuh....

arrr yang nih baru nampak. yang kat tangan aku ngan rosma tuh adalah
poster TRANSFORMER tuh ar

ni ler ghuper poster nyer tuh
pagi tadik sebelum g kijer aku da tampal kat dinding bilek aku.

nih dekat sket pic nyer ...


sempat gak aku rakam walaupun xclear

4 comments:

kak ina kl berkata...Best Blogger Tips

salam dd ..akak tak minatlah cerita mcm tu..anak-anak yang minat.

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

biasa ar kak ina
citer cam ni orang muda jer sker
eehehehehe

Azleen berkata...Best Blogger Tips

nape teket aku laen...? hehehehehe

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

yeket nih aku bg mya lorrr...
kiter g klcc jerk
yang ni kat OU ler