Masyuk

Sabtu, 20 Jun 2009

artis Sinetron



hari ni cam malas nak memblogkan diri tapi cam busan ajer aku mengagahkan diri aku nih
untuk memblog kan diri ku ini. wakakakkakaaa
sajer jer aku nak post pic ngan artis2 indonesia dlam blog aku nih. ehehehehe



ni ngan suami nya mbak ninuk wiryono (ibu kasih) dlm sinetron INTAN.
dia ni seorang produser yang terkenal gaks la.


ni plak ngan glen allenski a.k.a. ello suami Intan yang 1st.


ni plak lydia kandau ni mak betul INTAN. lydia kandau ni plak kawen ngan jamal mirdad penyanyi dangdut tuh. kata nya suami dia islam pastu dia ni plak kristen.
aku pun xtau cam mana agama diaorang nih. leh plak kawen campur.
(sebenar nya aku nak jumpa anak dia bukan ngan dia nih)

yang ni plak aku xtau saper sebenarnya. kengkawan aku kat sana cakap dia ni artis gaks
aku pun xtau nama dia apa. kalau tak silap nama dia ni JONAS ke MONAS ker
aku pun tak henggat apa nama dia...wakakakakaa

ni plak nama dia NUNU DATAU aku panggil dia mbak nunu jerk
dalam sinetron INTAN dia ni memegang watak sebagai mama kepada dr.rado
citer lain aku tak tau ler...ehehehhehee

yang tengah2 tuh nama dia aku tak henggat gak la coz xberlakon dlm cite INTAN.
wakkakakakkaka. yang hujung skalik tuh pak aji yang bawak kitaorang g jumpe artis2 kat sana.




1 comments:

akuzle berkata...Best Blogger Tips

salam tuan punya umah...

wah! jmpa lyndia khandou lagik (even awk sebenornyer nk jmpa ank dier...eheheheh)tp mmg sy suker tgk kedua2 ank depa, mewarisi kecantikan n kehenseman parents depa....