Masyuk

Ahad, 14 Jun 2009

Satay Station



Last friday aku ngan kengkawan aku g tgk futsal kat Subang Jaya, aku sorry ar futsal or bola sepak mmg tak minat just tengok ok arrr...kat sini aku bukan nak citer pasal futsal aku nak citer tempat yang aku singgah after tgk futsal tuh. kitaorang g makan kat SATAY STATION kat area Kampung Pandan(kalau tak silap la) makan kat sini layan gaks ar best siot pemandangan nyer mmg best ar makanan pun best gaks. sambil makan leh tgk tv. kat sini ada jual satay ngan mee rebus jerk...

kalau nak datang call jer ar sini ....

cantik kan umah nih....

aper lagik tembikai laici yang sungguh layanz....

mee rebus yang sangat layan..... RM6 hengget satu mangkuk hayun

satay RM0.70 satu cocok yang dihidangkan kat dlm nyiru....

kuah satay yang sangat pekat diaorang sampai hirup lagik.....

memasing cam kebuloq jerk....

sambil makan sambil tgk tv ghase cam kat umah sendirik jerk....



psssttt<<<<harus direpeat ni.....

0 comments: