Masyuk

Sabtu, 13 Jun 2009

Tag from cik usna



1. Kekasih saya adalah : Kekasih gelapku
2. Saya sedang mendengar : Orang seblah umah bergaduh....wakakkakak
3. Mungkin saya patut: Balik Seremban kowt
4. Saya baru sudah : Bangun tidoq arrr...
5. Beza rakan, sahabat, kawan : sama jer kowt (nak kawan kwan xnak kawan sudah)
6. Saya tidak faham : bahase German..
7. Saya perlu mencari: duit ar aper lagik
8. Ayat terakhir yang dikatakan kepada saya : bye (mlam tadik balik makan satay)
9. Makna kehidupan : hidup bukan tuk makan - makan untuk hidop
10. Cinta itu adalah: cinta la tak kan makan kot
11. Saya paling suka : Makan, jenjalan
12. Saya akan cuba : Balik semban arini
13. Mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan LAH di akhir ayat mereka : sker ati ler nak cakap lah ker aper ker ada aku kesah (wakakakkakaa)
14. Telefon bimbit saya : N70 yang dah malas aku nak layan
15. Katil saya : xda katil lorrrr
16. Soalan yang bagi saya tidak perlu ditanya : bila nak kawen... korang nak sponsor ker
17. Teknologi adalah : Teknologi Park Malayssia TPM
18. Bagaimana saya boleh memasak masakan yang saya paling pandai masak : aku dulu kena masuk aliran ERT arrrr
19. Semalam : makan satay kat satay station kampung pandan
20. Hari ini : nak balik seremban
21. Malam ini saya akan : tengok live pilih kasih kowt
22. Esok pagi pula saya akan : tido sampai petang pastu main volley ball
23. Saya betul2 inginkan : duit yang manyak
24. Badminton atau futsal : badminton (skang da gler try main volleyball)
25. Karaoke : idok ler teman
26. Kereta : Insyaallah next year kowt doa kan yerk
27. Bilik yang terang atau gelap : xkisah ler
28. Makanan jepun : xbrapa nak sker ar
29. Ayat terakhir yang nak anda katakan pada seseorang : xda paper nak cakap...
30. Siapa yang anda tag : sesaper ar nak amik buat jer ler

0 comments: