Masyuk

Khamis, 25 Jun 2009

Durian...Duyan...Dian...Deghoyan...



Hari tuh aku ngan kengkawan aku pergi terjah ke pasar coket
tujuan utama adalah untuk melantak durian
mmg layan gler makan durian kat sana

nama dian nih UDANG MERAH ar
sedap wooo
sekilo RM7 kitaorang makan 5 orang total semua = RM50
banyak gler memasing makan dian
hantu dian la dikatakan...

gumbira aku dapat makan dian nih sedap wooo.
terbaik woookkk...

tgk la warna dian nih mengancam siot..
cam kucing tidur jerk.

memleleh air liur den tgk pic dian nih semua.

tangan sapa la tuh yang tak sabar sabar nak makan dian tuh.

1st round baru sket kulit nyer nih....

memasing tak hirau kan camera waktu ngah makan dian tuh
terutamanya budak baju oren tuh.

bayangkan banyak tak kulit2 dian yang kitaorang makan
ni pun separuh jerk lagik separuh da masuk kat bakul sampah..

pssstttt.....bler nak merepeat ke "kebun aku" lagik arr


1 comments:

kak ina kl berkata...Best Blogger Tips

salam dd...wah..wah..wah..memalam pun gi ke chow kit..tak takut ke dgn ah kua...
hantu durian rupernya..samalah dengan family akak ni..
kamu join ke gath kat t.t.titiwangsa tu? akak tak tahu lagilah..
cubalah tenguk muka salina majid waktu sekolah..manalah tau klu kenal.