Masyuk

Isnin, 29 Jun 2009

Overhaul motor aku ler...



adoyaiiii.....
bulan nih budget aku da lari banyak siot coz motor aku meragam plak
tapi xper ar dek kerana motor aku tuh mata pencarian aku nak atau tak nak kena la
aku melabur untuk overhaul motor aku yang tak berapa nak larat bawak aku nih...
korang nak tau aku kena berapa hengget korang tengok ler kat bawah nih...



korang tgk tuh sampai dua bill skali kuar.....

psstttt---kengkawan semua this month say no to
(durian,satay,pak tam, bagan lalang, ss2, dan yang sewaktu dengan nya)



4 comments:

kak ina kl berkata...Best Blogger Tips

salam dd...biasalah tu..kalau ada kenderaan sendiri..bulan ni kena berjimat cermatlah kamu...apa nak buat kan..

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

tau xper
kalau tak repair nanti payah nak g kijer plak kan kak ina

linn berkata...Best Blogger Tips

say yes to bandung/jogja/jakarta ok tak?

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

semua tuh tak ok
aku maybe tak jadi g jakarta lor
coz ada selsema babi
xtau lagik nih cam mana