Masyuk

Sabtu, 20 Jun 2009

Sinetron INTAN



akhirnya dah nak abes da sinetron INTAN yang main kat channell astero prima setiap hari isnin - jumaat jam 11malam & ulangan nya jam 4petang.
lama giler citer INTAN nih, dari aku xtau & xpernah g Jakarta sampai la aku da khatam jalan kat Jakarta mau nyer aku g jakarta dah 3 kali. aku g jumpa rado plak da 2 kali kat jakarta,cita INTAN tuh xabes2 lagi.
Hari isnin ni last la cita INTAN tuh pas abes cita INTAN citer SEKAR plak menyusul. menurut kengkawan aku kat Jakarta tuh cakap citer SEKAR pun layan gaks. mintak mintak aku tak ter 'addict' la ngan citer SEKAR ni plak. kalau ter 'addict' seksa la mata aku lagik tetiap malam tidoq lambat coz nak tunggu sinetron tuh.

ni 1st time jumpe DR. RADO a.k.a. DUDE HARLINO
pls ignore my armpit yer...(panas gler kat Jakarta)

kebetulan jumpa plak ngan RIONALDO STORKHORST (betul ker aku eja nama dia)
ala dia ni berlakon cite SOLEHA & PUTRI YANG TERBUANG

ni plak ngan DR. RADO a.k.a. DUDE HARLINO untuk kali kedua plak.

sama jer setelah di edit...


ni plak pic GLEN ALLENSKI a.k.a. ELLOW
1st husband intan dlam sinetron INTAN.




0 comments: