Masyuk

Isnin, 15 Jun 2009

TAG dari cik usna....



1.kau percaya cinta?
Percayalah.... cam lagu tok ti plak ghasenyer....

2.definasi cinta bagi kau?
banyak sangat sampai tak terurai ler....

3.kau pernah bercinta?jika ya berapa ramai?
pernah lor.... 1jerk (setia pada yang satu) cewah....

4.pernah kau merayu minta untuk bercinta?
xpernah lor (ada jodoh xkan kemana) bukan ego ok
jodoh pertemuan ajal maut rezeki datang pada yang satu tu jerk....

5.falsafah cinta kau?
ada jodoh ada la.... (xnak fening2 memikirkannya skang nih)....

6.kau pernah dikecewa?jika ya,ape kau rasa?
pernah kot.... buat bodo sudah pastu kasi settle itu problem....

7.kau pernah bahagia?jika ya,ape kau rase?
pernah la.... rasa satay kat satay station....wakakakkakaa (soalan yang sengal)

8.ape yang kau harap dari org yang kau cinta?sebutkan 5
-memahami
-prihatin
-trima aku dengan seadanya
-die sihat2 n epy selalu
-saling menghormati

9.kau pernah menangis kerna org yg kamu cinta?jika ya kenapa dlm 5 sbb.
xpernah kowt... buat apa nak membaziaq ayaq mata eh....

10.kau rase orang yang menindas cinta rase bersalah tak atas perbuatan die?
lantak dier ar janji tak kaco hidup aku... (ada aku kaysah)

11.benda yg paling bes pernah kau rase sepanjang percintaan?tak kire org tu dah jadi ex kau atau masih kekasih kau.sebutkan 5 benda.
-kena bagi tau kerk.....

12.hadiah atau pemberian die yang kau paling sayang?sebotkan seberapa byk yg ada.kalau takde tak payah sebut.
ada tapi malas nak layan soklan nih.... bz body ar dier nih

13.kau pernah tak makan sepinggan minum sestraw dengan cinta hati ?
xder kojer aku nak buat cam nih (sorry i am not romantic guy) please be inform....wakakkakakaka

14.ayat power best die pernah ucapkan kat kau?
tah ler aku bukan sker sangat jiwang jiwang karatz nih....

15.lagu untuk die yang kau rase sesuai?
alexa okay kot yang tajuk nyer jangan kau lepas....

16.kawan-kawan kau suke dengan si dia?
tah ler mana la aku tau ghase nyer ada suker ada tak suker kowt....

17.sejujurnya,kau rase die pilihan terbaik kau ke?
perlu ker aku jawab soklan bangang cam nih....

18.jika bagi peluang,kau nak dgn siapa?selain artis dan org terkenal.
tah ler xleh pikir plak ngan saper.... ngan my x-school mate kowt....

19.kau tak rase ke semua soalan kat atas ni macam bangang?
MEMANG PUN....

20.aku tabik siapa yang terima TAG ni.bagi aku org tu ade perasaan ingin disayangi dan dicintai.tak kire lelaki or perempuan.kau rase secara jujur,soalan2 dekat atas ni secara tak langsung buat kau ingat memori2 yang ade tak?
soklan ni jer yang boleh blah aku ghase....

21.aku TAG kepada:
aku xnak TAG sesaper coz soalan cam haram.... tapi sapa nak buat dipersilakan....

0 comments: