Masyuk

Sabtu, 20 Februari 2010

Tarian Singa



Ini adalah N3 sambungan dari sebelum nih yerk.
seperti yang korang tau dari N3 sebelum ni opis aku ada buat sambutan
KONG SI FAT CAI
jadi adalah singa singa yang berkeliaran kat opis aku nuh
aku betul betul tak henggat donia yang hari ni ada singa datang opis aku
walaupun dah dapat email banyak kali.
jadi aku biarkan jer la camera aku terpuruk kat dalam gobok aku tuh
kalau aku ingat musti aku dah sumbat camera aku dalam beg pastu bawak g KANTOR
KANTOR tu opis la.

cam biasalah pagi pagi dengan muke sebek nyer aku masuk opis pastu
tah macam mana memasing nak gedik2 nak tangkap gambor.
selalunya memasing akan menjadi pemalu untuk amik gambor dipagi hari
tapi hari ni memasing layankan jer.

Sila abaikan hujung sweater aku yang koyak tuh yer kerana
itu semua adalah hasil karya seni aku dikala kebosanan melanda
aku akan koyakkan sikit demi sedikit
aahahhahahahaaaa tah apa punya habit la kan
bukan habitat la.... sengal.

Berduyun - duyun & berbondong - bondong orang nak g tengok tarian singa tuh.
termasuklah aku...... cam batak siot...ehhehehee

sapa tuh budak baju purple tuh????
owh dak MYA ghuper nyer.
dia pun nak gak tengok tarian singa tuh walaupun dia ada kat atas.

Waktu apa ke nama binatang nih lalu aku pun panggil la dia cakap nak amik gambor
dia pun berhenti jap pastu snap pic dia. kiranya dia artis terkenal la tadik.

aku pun tak nak ketinggalan gak amik pic ngan benda alah nih.
KONGSIPATCAI
pak cik ang pow xda ker?? kedekut tul la lu der...
ahahaahahhahahahahaa


ada empat pasukan tarian singa ni ada team kuning, putih, merah & hijau
cam rumah sukan zaman sekolah dulu la.

walau cam mana pun aku tetap suker yang warna bawah ni.
apa lagik hijau la.
ahahahhahahahahahaahhahahahhaaahaaa

0 comments: