Masyuk

Rabu, 10 Februari 2010

Blogger Gathering @ The Mines Part Last




Biasalah selepas membowlingkan diri apa lagik memasing sibuk la
memperagakan body memasing yang cukup mantop tuh.

kali ini model model bergaya ditemani dengan ketua model yang paling mantops

model paling mantop adalah yang bercekak pinggang tuh ha.

biasalah kalau dah gathering tuh tak sah kalau bergambar beramai ramai

Mr. Bean tu perasan yang dia lagi tinggi dari MelRomeo.

Abuya pulak macam jadi model jangan pandang belakang.

si Enny mesti tak leh berenggang punya.

aku pun nak menyelit jugak bergambar ngan model model semua nih.

semua model yang berbaju merah tapi ada sorang mangkuk hayun yang

pakai baju tak seberapa merah pun nak bergambar sama gaks

eheheehhheheeee.

ini pulak dengan tema putihnya pulak.

tapo si Bob tuh putih gak ker.

ahahahahhahaa

ini lah muka blogger yang suci katanya

Bob, Aus, MelRomeo & Abuya.

pasangan sehidup semati (macam lagu juliana Banos)

kak tasya "bila air naik kepala" dengan Hubby terchenta nya.

siapa bilang gadis melayu tak menawan.

Mr. Bean dengan pasukan nya yang tewas dengan group aku.

jangan marah ar.

yer betul tak perlu disangkal lagi

memang kumpulan kami yang menang.

Mr. Bean dengan CikHel yang telah merancang majlis tersebut

semoga ada lagi event yang lagi menarik.

Ini lah gambar yang membuat Aus Melankolik hangin dengan aku

sapa suruh ko tak nak amik gambor ngan Cik Rina Saleh yang cun melecun nih,

model tudung la dikatakan.

Bob merenung masa depan kata nya

cam mana la nak dapat banyak income dari Nuffnang

agaknya

dah abis dah pic kat aku pic lain semua ada kat cik lily putih

waktu melepak tuh aku tengah buat BBQ jantung dengan e1 hubby kak Tasha, Aus & Mr Bean.

10 comments:

bakal graduate berkata...Best Blogger Tips

nk join leh

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

leh xda hal lah.

helena's berkata...Best Blogger Tips

kenapa saya kelihatan gemok..ini tidak adil!hahahaa*perasan kurus*

Mad About Everthing berkata...Best Blogger Tips

Daydeck,
aku suke gambo ko dgn model tudung kite tu lah. Comel. Padan muka mamat yg dlm hati ade taman tuh!hua hua hua..

Tentang Mya berkata...Best Blogger Tips

sama ar... aku pon nak join in in in

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

CikHel - terima seadanya...eheheh

Lily - aku lagik suker ar. tau xper sentap mamat dalam hati ada taman tuh...ehhehehehe

Mya - joint jer jangan malu malu kushing arrr...

BeaN MorENo berkata...Best Blogger Tips

hakhak...aku curik ye...

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

bean ko memang kaki cilok pun
ehehehhheheee

intanurulfateha (◡‿◡✿) berkata...Best Blogger Tips

.bbq jntung?
.auwww!

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

tau xper fateha
kasi bakar jantung
ehehehehe