Masyuk

Khamis, 4 Februari 2010

Bengang Dengan Kak Ina KL



ahahahahhahaaa...
korang jangan nak memandai & nak menhancurkan persahabatan aku ngan Kak Ina Kl ekk.

N3 kali ni aku bengang ngan Kak Ina Kl sebab dia masak ikan kesukaan aku.
sebab dah lama aku tak merasa ikan keli bakar buatan sendiri
bakar pakai tempurung kelapa bukan bakar diatas kuali
kalau nak makan ikan keli bakar ni aku makan yang
aku bakar sendiri atau mak cik aku yang masak
kalau kat kedai tu aku malas nak makan ikan keli bakar sebab kebanyakkan nya
basuh tak bersih perut ikan tuh diaorang bakar dengan lemak lemak ikan tuh sekali
dia orang ingat itu telur ikan tuh kerk ar.
oleh itu minggu ni aku akan pastikan aku akan membakar ikan keli
supaya aku tak terliur lagik.
kepada Kak Ina Kl jangan marah ar.
tajuknya adalah sekadar hiasan di blog saya jer.

7 comments:

Mad About Everthing berkata...Best Blogger Tips

la betul2 aku ingat ko marah dgn k ina tadi.. uisk...

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

rileks la
cik lily putih mana leh marah kat akak ketua kampung ekkk
ketua kumpulan kita
ehehehehheheheee

Hezesuze berkata...Best Blogger Tips

waduh! tipah tertipu bang...muhahaa
ingatkan btol2 bengang
rupanyea sebliknye...haha

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

EHEHEHEH
jgan marah arrrr

kak ina kl berkata...Best Blogger Tips

ehmmmm..baik punyer promosi..akak suker tau...kesian kau ek jang..copek buat kenduri kawin..pastu dera org umah kau salai ikan keli..

ooo kat kedai makan ikan keli diaorang buat camtu ker???alahai geli tokak den..

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

Kak Ina Kl - Saya ngan cik intan nak terjah rumah kak ina KL termasuk blogger lain nak makan2 & lepak2 rumah Kak ina .....

mohdhairihassan berkata...Best Blogger Tips

cam sedap je bunyik tu...
bakar lg seko extra eh.
nnt aku dtg amek.