Masyuk

Sabtu, 20 Februari 2010

Big Gathering (war paintball)



**poster diculik di blog MelRomeo

Walaupun aku baru jer sampai rumah, tapi aku tetap gigih gak ni nak update pasal
Big Gathering (war paintball)
kalau nak tau details korang leh tgk la Poster yang aku lekatkan kat atas tuh.
kalau nak tau lagi terlebih details korang leh la 'cek ke daut' ke
teratak MelRomeo yang popular dengan trademark Miahaaa dia tuh.

aku pernah la dua kali main paintball nih tu pun free jer coz ada trainning
office, kalau tak sampai hari ni la aku tak pernah merasa main paintball nih.
kalau korang nak tau sakit ke tak kena puluru tuh bagi aku yang lemak nya lebih
tebal & tepu dari korang cam sedap sedap jer kena nyer
yang tak da lemak cam Mr. Bean & MelRomeo tuh aku tak tau la cam mana rasanya.
lepas tu korang jangan la berangan nak pakai baju yang cerah2
cam warna putih ker. memang lepas tuh buat kain buruk la gamaknya baju tuh.
bukan apa kesan dari peluru tuh akan meninggalkan kesan degil yang payah untuk disental.
aku dah cuba sental banyak kali pun still ada gak kat suar jeans aku tuh.

aku bukan tak nak joint gathering kali nih tapi kalau aku tak jadi
pergi ke Bukit Merah Lake Town Resort tuh aku akan merempit
ke lokasi kejadian paintball tersebut untuk memeriahkan & mengimarahkan lagi majlis
tapi kalau ada yang tak suka dengan cara aku xper la aku xpergi pun tak per kot
ehehehehehhehehehehehehee


**akudahnaktidoesoknakpergiAstroFest2010
selamatmalamsemua

1 comments:

enyheartsdiamond berkata...Best Blogger Tips

ney besar besaran ni..kena join ni!