Masyuk

Khamis, 25 Februari 2010

BlackBerry® Storm™ 9520





Hajat hati nak gengam BlackBerry® Storm™ 9520
apakan daya poketku dah kopak.
Mana tau ada rezeki dari Nuffnang kalau nak bagi aku gengam
BlackBerry® Storm™ 9520
yang dah lama aku idam idamkan sejak ianya mulai release di pasaran hangat.

Korang rasa kenapa aku suka amat dengan
BlackBerry® Storm™ 9520 ni.
untuk pengetahuan korang hidup aku tak bermakna kalau tanpa internet
aku merasakan diriku amat kosong tatkala tiada internet dalam hidupku
terutamanya sewaktu bekerja.
Bukan itu sahaja dengan aplikasi aplikasi yang ada pada
BlackBerry® Storm™ 9520 ini
membuatkan hatiku amat teruja untuk mencuba nasib dengan pertandingan yang
dianjurkan oleh pihak
Nuffnang ni.



Korang bayangkan dengan ada nya BlackBerry® Storm™ 9520 maka semua akan
dapat mengakses email mesej pada waktu yang sama.

selain itu kameranya dengan 3.2 megapixcel membolehkan kita untuk mengambil gambar dan terus update
di blog kita, korang bayangkan menarik kan.

lepas tuh skrin yang besar menyenangkan kita untuk melihat paparan di skrin
BlackBerry® Storm™ 9520

terutamanya untuk orang yang rabun macam aku.

Dengan akses wifi kita juga boleh berjimat dan memudahkan kita untuk melayari internet
dimana jua kita berada serta tak perlu membawa pelbagai kelengkapan internet
yang lain seperti Modem etc.

kalau kita nak download aplikasi
BlackBerry® Storm™ 9520
kita juga tak perlu membazir
kerana kita boleh download secara percuma aja. menarik bukan.

dan yang paling penting aku cuma pakai handphone jenama CSL saja
aku bukan tak bangga dengan barangan buatan Malaysia tapi bayangkan lah
hp yang aku baru beli tuh skrin nya dah rosak bukan aku jer hampir semua pelanggan
CSL membuat aduan yang sama. (bukan nak boikot barangan buatan Malaysia ye)

sebenarnya banyak benda yang bagus dan menarik tentang BlackBerry® Storm™ 9520 ni.
kalau nak dihuraikan memang panjang lebar tak cukup muka surat nak menceritakan
kemantapan
BlackBerry® Storm™ 9520 dan aku rasa lebih baik korang
klik kat sini untuk mendapat info lebih lanjut.



Mengapa CELCOM menjadi pilihan dan pasangan yang serasi buat
BlackBerry® Storm™ 9520?

Jawapan aku
1. kerana pada aku CELCOM memang bagus sebab
CELCOM sentiasa menitikberatkan
kepuasan pelanggannya macam aku pada mula nya agak bosan dengan jalur internet
yang aku langgani dari
CELCOM sehinggakan aku pernah menggelarkan BROADBAND CELCOM kepada
BERUKBAN CELAKACOM tapi setelah beberapa kali membuat aduan kepada pihak
CELCOM
masalah aku menjadi lebih teratur dan senang aku rasa CELCOM
senantiasa mempraktikkan tagline "Customer Always Right" dan tiada lagi ungkapan
BERUKBAN CELAKACOM dibibirku ini lagi.

2. Lagi satu
CELCOM menjadi pilihan pasangan yang serasi buat
BlackBerry® Storm™ 9520

kerana pelanggan tidak dikenakan sebarang charge bayaran untuk menelefon
Pembantu Perkhidmatan Pelangan (bukan GRO la) ataupuan Customer Service Officer.

3. CELCOM juga tidak lokek memberi bonus ataupun ganjaran kepada pelanggan nya
kalau tak percaya cuba korang tanya orang yang pakai line
CELCOM .

4.
CELCOM juga "mesra rakyat" sebab semua info yang kita kehendaki
mengenai celcom semua ada dilaman web nya iaitu
http://www.celcom.com.my
begitu mudah untuk kita semua mendapatkan info
semuanya dihujung jari & sepantas kilat.



p/s - semoga aku masih berkesempatan untuk menjointkan diri dengan pertandingan ini, kerana aku tak perasan
dateline pertandingan ini.

5 comments:

Unknown berkata...Best Blogger Tips

wah...byk saingan...habis aku...

Unknown berkata...Best Blogger Tips

salam adikku daydeck..masuk jugak ek..semuga berjaya..

Teh Tarik Drinker berkata...Best Blogger Tips

nice post and good luck! do check out my post on this!

http://tehtarikmemoirs.blogspot.com/2010/02/blackberry-storm-9520-by-celcom-enter.html

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

bean - sangan aku tak sengit cam ko ar....

kak ina - saje mencuba nasib.

teh tarik - tq bro just try my luck jer.....

cik helena berkata...Best Blogger Tips

nak iphone jugak!haha