Masyuk

Khamis, 11 Februari 2010

Blogger Gathering @ The Mines



Gambar yang tidak diedit
korang amik jer la dari sini
selepas didesak oleh Aus & Mr. Bean
jadi korang save dari sini jer ler
malam sat gi aku tambah lagik ekk.
























11 comments:

Hezesuze berkata...Best Blogger Tips

aduh! jeles ni xdpt join...muhahaha

BeaN MorENo berkata...Best Blogger Tips

huhu...at last...

enyheartsdiamond berkata...Best Blogger Tips

byk ni je?

Aus berkata...Best Blogger Tips

lol..
syg sme daydeck..kekeke..
oi..esok cuti..
kau upload byk lagi..
hahaha...

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

Heze - xyah jeles next xtv leh joint

bean - apa yang last nyer

enny - malam ni bersambung

Aus - ko doakan jer internet umah aku cantik punya.

ila-ali berkata...Best Blogger Tips

Syok dpt kenal dgn rakan2 bloggerkan!

ila-ali berkata...Best Blogger Tips

saya pun tinggal asing.
Suami - kl
saya dan anak2 - melaka

hujung minggu hsbd balik melaka

dah 13 tahun mcm ni. Insyaallah, hubby kita tahu pengorbanan kita dia takkan buat hal...

intanurulfateha (◡‿◡✿) berkata...Best Blogger Tips

.frust gile x dpt mkn nandos T___________T

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

ila - mmg syok pun jumpa member blogger. leh kongsi pendapat.

kesian nya dah 13 tahun tapi xper kalau saling faham

fateha - xper g le makan ngan papa
ahahhahaha

noor afzan berkata...Best Blogger Tips

perghh..meriah..rugi x join..huhu~

intanurulfateha (◡‿◡✿) berkata...Best Blogger Tips

.bukan papa lahhhhhh
.tp "b"
.waaaaaaaaaa T________T