Masyuk

Rabu, 17 Februari 2010

Aku Memang Bangga




N3 kali ni memang menunjukkan aku bangga kerana
otai otai blog sanggup singgah ke teratak aku nih
ahahahhahahahaa
antara yang sanggup singgah adalah

1. MelRomeo

2. Eyriqazz
3. Jard
4. Mr. Bean

Terima kasih daun keladi kerana rajin singgah kat teratak aku yang tak seberapa ni.


9 comments:

Kancilbiru berkata...Best Blogger Tips

eceh...tetiba aku pun enterframe gak situ..hehehe

Eyriqazz berkata...Best Blogger Tips

mana ada otai..aku pun masih baru di sini..masih byk yg perlu blaajr..cantik gambar2 yg hang amik..ushh..aku jealous nak pakai dslr juga...

Aus berkata...Best Blogger Tips

aku xde ek daydeck..
hahahha..
kau g mane lame hilang ??

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

Jard - sebab ada la aku letak, kalau tak da aku tak letak. ahahahha

Eyriqazz - kiranya ko otai dari aku ler. apa lagik duit nuffnangkan banyak. labur la kat dslr.

Aus - ko tak da singgah cam mana nak ada. ahahahaha
ko tunggu jer la N3 yang bakal menyusul.ehehhee

Jard The Great berkata...Best Blogger Tips

kancilbiru bukan aku beb.. ahaha..

helena's berkata...Best Blogger Tips

saya pon tade..hahaa perasan populer pon tak!hahaha

BeaN MorENo berkata...Best Blogger Tips

adus...aku sama je macam ko deq cume beznya ko ada DSLR

Mad About Everthing berkata...Best Blogger Tips

kenape aku dgn aus tak de? bean plak boleh ade? ini tak adil!
ermmm

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

mana la aku tau ko tanya la cik nuffnang
ehehehehehehe