Masyuk

Ahad, 28 Februari 2010

Blogger Gathering Paintball - Part 2




Sesudah mentedarah di MEKDI kitaorang pun bergerak secara rawak
menuju ke tempat yang dituju la iaitu tempat berlangsungnya
xtvt tembak menembak (bukan tembak didinding yer)
wakakkakakakkakakkaka

sesampai jer terus amik tempat masing masing sambil memperkenalkan
diri memasing yang sambil bercanda.

apa yang digelakkan cik lily putih sampaikan mulutnya sebegitu ghuper

Dear tengok daydeck tuh dia bahan dear la.
ahahahhahaha
mungkin itukah dialognya.


Cuba korang fikir apa yang dicari cari oleh MelRomeo
jawab jangan tak jawab dan ini bukan kontes yer
ehehehheehehehhehe


Akhirnya bertemu jua jawapan yang dicari adalah
Cik Rina si gadis penjual tudung (bukan tudung saji la)
ehehehehehhehe


Sambil melepak dan bercanda Kak Tasha menurunkan ilmu kebalnya
sambil dibantu oleh sang suami terchentanya.

Bersemangat sungguh Kak Tasha menurunkan ilmu ghaibnya itu
supaya pihak lawan dapat melawan ilmu yang ada pada
suami terchenta nya.

Semua orang begitu taksub untuk mendapatkan ilmu yang
diperturunkan oleh Kak Tasha kepada penuntut penuntut ilmunya itu.
terutamanya Cik Lily Putih yang menongkat dagu.
ahahahahahahhahaa


N3 BERSAMBUNG LAGI YER
AKU NAK TIDO.


11 comments:

Aus MeLankoLik berkata...Best Blogger Tips

hati bahgia hati ceria
mel berjumpa rina si kekasih lama .
hahahk

Hezesuze berkata...Best Blogger Tips

sedey xdpt join
demam menyerang...huhu
eh eh nmpak pojiepooh disitu.. ;-)

Natasha berkata...Best Blogger Tips

wahh..ini sudah kes terlebih promote kak tash ni deck...ishh ko ni..kang terlebih glamer kak tash kang susah oooo

CikLilyPutih berkata...Best Blogger Tips

aku dah agak dah si Melz mesti cari cik Rina Salleh kite tuh. Bukan apa menongkat dagu, letih nau byk sgt ilmu nak kene ingat, dah lah aku nie lembap sket..

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

Aus - Mesti la bahagia macam ko ngan enny gaks.
eehehehehehheheee

Heze - tak da rezeki nak buat cam mana.
yup pojieepooh ada datang gaks

Kak Tasha - tak da la promote kak kita ikut turutan cerita
la ..eheehheehe

CikLily - abis tak kan Melz carik ko plak...uhuhuhuhuhu
memang banyak ilmu yang nak dituntut dari kak Tasha & hubbynya

Melz berkata...Best Blogger Tips

adeh cilake ..aku takmo kontroversi wakakaka

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

Melz - jangan marah ar
kalau marah tandanya betul
wakakakakkaaa

kak ina kl berkata...Best Blogger Tips

wah bikin akak jeles..apasal akak call tak angkat aaaaa..marah ni...

Matjoe berkata...Best Blogger Tips

alangkah indahnya membaca entry ini
syang diriku tak mampu pergi
bukan ku berpenting diri
tapi kakakku muncul diwaktu begini

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

Kak Ina - waktu akak call hari tu saya tengah tengok teater ANTARA ler...

MatJoe - tidak mengapa kalau ada peluang kita bermain lagi...eeehehhe

||| PöJìé PööH ||| berkata...Best Blogger Tips

hahahh..memacam la kamu..
jengah entri memasing nk cari idea n mood..