Masyuk

Rabu, 21 April 2010

Aku Dapat Hadiah






Sebenarnya aku dapat hadiah ni minggu lepas dek kerana kesibukkan
melanda dalam hidup aku jadi tak sempat la aku nak menghapdet
apa hadiah yang aku dapat.

Aku dapat Key-Chain dari pada Kak Sonata Anak Kancil
seorang PKHEM salah sebuah sekolah termasyur di bumi
Hang Tuah iaitu di Melaka.

Aku ni memang suka kumpulkan Key-Chain jadi kepada kengkawan
yang nak melancong mahupun melencong jangan lupa belikan aku
Key-Chain sebagai ole ole yerk

Terima kasih daun keladi kepada Kak SAK kerana sudi bagi
ole ole untuk saya, memang saya suka Key-Chain itu bertambahlah
koleksi Key Chain saya


Dua Key-Chain siap ada url blog lagi tu
yang satu lagi tu adalah key chain dari Hanoi
memang suker ler dapat key chain nih


aku memang seorang pengumpul Key Chain yer


*---------*

11 comments:

intanurulfateha berkata...Best Blogger Tips

.nak jugak
.pos balik kat kite weyh ;p

Unknown berkata...Best Blogger Tips

sukerlah tu...dapat key chain..alamak ruginya tak ambil tiket wayang tu..

alhamdulliah dpt jgk buffered tu..dpt maggi punya..akak pun tak dapat tau..ni mesti sebab kamu suka masak

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

fateha - mana leh hantor balik coz orang bagi

kak ina - memang suker pown, syukur da dapat buffered walaaupun tak sebanyak akak punya..

yanz berkata...Best Blogger Tips

nice blog. jom share kat yanz-family.blogspot.com

JAI berkata...Best Blogger Tips

wahhh..dah macam tokey key chain dah..hehehe

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

Jai - leh bukak kedai key chain kat CM nih
ahahhahahahhaha

CIK NANA berkata...Best Blogger Tips

Salam kenal daydeck..
Dapat link awak dr blog cik lily!
:)

AyuG berkata...Best Blogger Tips

deck, ko amik tak keychain handcuff kat east entrance tadi??

fizyanz berkata...Best Blogger Tips

hi... jalan2 jumpe awak. hehehhe

zac zirwan berkata...Best Blogger Tips

owh..nk keychain crik kt CM r..hehe

Matjoe berkata...Best Blogger Tips

wey, keychain naruto tu chomeyyy siut...
buat kontest, sapa menang dpt naruto tu!!