Masyuk

Isnin, 12 April 2010

No Strings Attached



Mesti berserabut kepala otak korang kalau tengok wayar2
kat lappy or kat umah korang berserabutkan.
Aku pun pening gaks kalau wayar2 yang berserabut ni ada kat lappy aku.
Akan tetapi nak buat cam manakan hampir seluruh alat

elektrik yang ada kat umah kita memerlukan kita menggunakan
wayar untuk menyambungkan elektrik.

kalau wayar2 yang berserabut ni tak dikemaskan memanglah
agak bahaya kepada sang pengunanya.
oleh itu silalah kemas2kan wayar2 tersebut sebelum
anda dikemaskan dengan "Kain Putih"



Oleh sebab itu P1 telah mencipta P1 W1MAX tanpa wayar.
Selain itu P1 W1MAX dapat memudahkan kita untuk melayari
internet dimana sahaja tak kira tempat dan waktu.

Tengok bentuk Wiggy ni pun dah menarikkan.
Selain itu P1 W1MAX ni juga amatlah berpatutan harganya.
kalau tak percaya singgahlah di laman web P1
http://www.p1.com.my/

apalagi jangan lupa untuk subsribe P1 W1MAX sekarang
sebelum terlambat.

Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.


4 comments:

n@m@n berkata...Best Blogger Tips

goodluck!! ;)

kak ina kl berkata...Best Blogger Tips

biar terlambat janji buat kan..good luck

Eyriqazz berkata...Best Blogger Tips

good luck bro..

Tanpa Nama berkata...Best Blogger Tips

Plain living and high thinking.

-----------------------------------