Masyuk

Rabu, 21 April 2010

Gatsby Deodorant Street Fair @ Times Square - Terakhir






Ingatkan malam tadik nak post N3 terakhir mengenai Gatsby ni
tapi apakan daya tak berkesempatan nak buatnya.

Kak Ina KL, Jai, Eyriqazz, Fateha, Hairi, Kak Tasha, Bean, Aien Sepet,

MelzRomeo, Cik Lily Putih, Aus, Cik Hel, Bob, Enny Khong, Jard, MatJoe,

Kak SumiJelly, Sendra, Eyka, Nadrah, Aidi Safuan, Zac Zirwan, Carl, YobSumo

dan kepada yang lain lain aku nak mintak

maaf kalau ada salah & silap tapi kalau orang xnak kawan ngan

aku selama 8 tahun nak buat cam mana kan

aahahahhahhaha

T____________T

12 comments:

Cik Lily Putih berkata...Best Blogger Tips

aku kawan je dengan ko walaupun diorg kata ko seorang yang ganas!.. yang penting ade aku kisah! huahuahuahuahua..

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

tau xper
aahahahahah
kita kan pala otak mereng sket
wakakakakakkaa

intanurulfateha berkata...Best Blogger Tips

.hahaha bongokss
.tambah lagik lapan tahun kang ;p

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

ok
ahahahhahaa
T_______T

Unknown berkata...Best Blogger Tips

hhaha..kawan ngan otak mereng macam korang ah best..

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

tau xper
ahahahhaaha

Aus MeLankoLik berkata...Best Blogger Tips

hahahak , part2 last aku xde
g bli slurpee , dahage , hahahak

Call me, Eyka berkata...Best Blogger Tips

huhuhu best nya korang!

Encik Psychopath berkata...Best Blogger Tips

wah. sampai ke malam.

nadrahfihil berkata...Best Blogger Tips

wooottt selmt berkenalan! hiksss

Hairi Hassan berkata...Best Blogger Tips

dah abes dh...?
daydeck,nak gambar-gambar yang aku jadi model henpon ngn mel..
hahaha!

cik helena berkata...Best Blogger Tips

poyo poyo~tanak kawan!hahahahaha

curik gamba eh..