Masyuk

Isnin, 19 April 2010

Gatsby Deodorant Street Fair @ Times Square - Part 5






Lebih kurang jam 2 kitaorang gerak pergi food court nak menchekik
coz memasing dah kebuloq tahap atromen taro.


Apa yang cuba ko cakapkan tu Hairi?


Nak jugak bergambar cam ni ingatkan waktu kat Mines hari tu jerk



Mamat ni ngan wife dia pun nak gak bergambar cam nih.


Yang tengah2 tu nak menyampaikan tutorial & tips tips blogging


dengan penuh semangat tapi ko kenaper Mr. Bean


semua khusyuk mendengar amanat yang disampaikan.


ko kenaper sendra sakit perut kerk?
aahahhahahahhaaa


Eyriqazz pun ada tapi aku tak jumpa pun waktu makan tu


Hasil kerja tangan Melz
p/s kata nak buat layout baru untuk aku Melz
ehehehehhehehee



2 orang gadis comel yang makan tak ajak kitaorang
ahhahahahhahahahaaa


Kak Tasha dengan Nasi Padang yang tak berapa Padang nyer
Mak cik Jenab masak lagik sedap


Pasangan yang masih mengekalkan ada & budaya melayu
bagus tu perlu dicontohi.


Semua yang sedang kekusyukkan untuk menchekik


Tak ketinggalan untuk 2 loving kapel ini
ehehheheheee


mereka mereka yang otai dalam dunia blogging


Bean maafkan aku bukan aku yang snap pic ni
walaupun aku tau makanan yang ko makan tu teramatlah shedap


Melz yang cuma menjama sandwich katanya
teringat abangnya dirumah sama ada sudah makan ataupun belum
seorang adik yang baik katanya.


Aus membuat lawatan ke setiap meja makan


apakah yang diperhatikan oleh Fateha kepada Hairi
Jeng jeng jeng.....


setelah dipandang oleh fateha maka Hairi pun mengantuk



En E-One yang kesedapan didalam dakapan sang pencinta


Aien Sepet yang memang sepet.


Cuba korang fikirkan apakah yang dilakukan oleh Kak Tasha
wakkakakakakakkaaa


Lama jugak lepak kat Food Court tu sampai jam
lebih kurang 5.15pm gak la.



pic kat bawah2 ni pepandai la korang buat ayat aku dah ngantuk dah ni
nak membadak plak esok kijer.



















belum abis lagik ekk coz ada lagi aku nak upload ni

6 comments:

intanurulfateha berkata...Best Blogger Tips

.hakhak
.gambar bean makan mmg x boleh blah

.bro, sori lah kite TAK sengaja TERGelak
.kakakakaka!

Call me, Eyka berkata...Best Blogger Tips

daydeck ni kelakar lahhhh . ahahahahahahahahahahahaha.

Unknown berkata...Best Blogger Tips

wah jang ..jelous tgk gambar kat sini..akak dah kenyang dah masa tu..tak habis lagi ek gambar

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

Fateha - shedap ko gelak kan orang ekk

Eyka - kelakar ker aku nih
ahahhahaha

Kak Ina KL - tu la pasal saper suh makan cepat sangat

Hairi Hassan berkata...Best Blogger Tips

daydeck!!
next gathering ko fokuskn kt eyka plak k.
hahahaha!

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

aku xda hal nak amik pic sapa pun
tapi aku di invite lagik kerk kalau
ada next gathering....eehheheehe