Masyuk

Rabu, 21 April 2010

Antara Dua



Memang antara dua pun aku skang ni dalam dilema dowh
nak pikir antara dua ni
dalam hati berbunga bunga tapi still kompius nak pileh yang mana satu
sama ada aku nak apgred Lense camera aku atau pun nak amik Satio
yang memang menjadi idaman kalbu
kalau korang la kan, korang akan pileh yang mana satu
tapi hati aku berat nak apgred lense camera coz aku pun baru la
jugak tukar handphone tapi Satio tu pun menjadi kegilaan aku nih
aku didalam dilema. ehehhehehehe
Doakan panjang umur & dimurahkan rezeki hendak-Nya






Apgred Lense ni kerk ataupun yang kat bawah nih



Fenin jugak aku memikirkan pasal nih.
bagi pendapat sket kengkawan oiii.....
kalau amik dedua sekali gamaknya lagi lambat la aku kawen kot
ahahahhahahahhaaaaa




6 comments:

hakimfaridzul berkata...Best Blogger Tips

hurm..
memandangkan aku seorang yang gila fone..
aku pilih satio la..
lagi pun..
satio tuh 12.1 MP kan??
besaq tuh!!!
selamat memilih!!!

Natasha berkata...Best Blogger Tips

ambik lensa, sebab hp ni sekadar guna suka suki..... lagi pon hp deydeck kan elok lagik...

lensa tuh boleh wat duit, mana atau ada jemputan untuk sesi photografi ker kan....

helena's berkata...Best Blogger Tips

saya pilih iphone!haha

BeaN MorENo berkata...Best Blogger Tips

ntah beli lense je nanti boleh amik gambar aku banyak2...hak3

intanurulfateha (◡‿◡✿) berkata...Best Blogger Tips

.kite & hairi sokong satio
.sebab kiteorg pun nak beli~~
.heeeeeeee!

Matjoe berkata...Best Blogger Tips

Aku sokong ko beli lense.