Masyuk

Isnin, 5 April 2010

My Favourite Sport





Korang nak tau aku sport yang aku paling suker?
dah tentu la bowling.


Kenapa aku suka?
dah aku suka nak buat cam mana, lagipun bowling ni tak
memerlukan aku berlari dengan pantasnya, aku kan gemuk tak kuat lari ler.
tapi kalau berjalan jauh tak da hal punya nak nak kalau time
shopping lagi la aku kuat berjalan.
ahahahhahaha

Bagus ker main Bowling nih?
sapa cakap main bowling ni tak bagus, bagi aku bowling
ni bagus sebabnya boleh keluarkan peluh walaupun dalam aircond
berlendir la ketiak dibuatnya, lagi pun kos untuk mem-bowling-kan
diri tak da la tinggi sangat lebih kurang RM20 jer untuk
3 set. tapi aku tak da lah teror sangat main bowling ni
cuma untuk suka suka jer belum boleh masuk tournament lagik.
tapi kalau nak kalah kan Si Bean tu ok kot. ahhahahaha
nak main bowling ni anytime boleh tak kira time hujan ker time panas ker
sebab nya bowling ni indoor games bukan cam bola sepak kat padang tu
kalau main time hujan silap silap kena petir tak ke naya,
hak hak hak


Selalunya main kat mana?
aku jenis tak kisah main kat mana pun,
dulu selalu main kat Times Square tempat berlangsung nya
street fair by Gatsby nanti. tapi sekarang selalunya main kat
Wangsa Walk, Wangsa maju dekat sket ngan umah seyh.


Main berapa orang?
tak kisah berapa orang pun selalu pergi ramai ramai
lagi meriah tapi untuk bersuka ria la.
kalau nak trainning betul betul tak leh la g ramai ramai
nanti tak boleh nak consentrate.

Nak Pakai apa?
pakai apa apa pun boleh tapi jangan tak pakai apa apa sudah la
haru nanti. biasa la kalau nak bersukan pakai la pakaian yang sesuai
sudah tak payah nak pakai jersi bagai,
tapi bagi mengelakkan ketiak berlendir lebih baik pakai benda kat bawah nih



Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.

4 comments:

Hezesuze berkata...Best Blogger Tips

wow! boling...akak pun minat gak...

aik ada iklan plak last n3...hehe

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

yezza kak gonjeng

iklan tu untuk tambahkan income dari Nuffnang la kak

Unknown berkata...Best Blogger Tips

semuga berjaya..wah minat bowling jugak ek.

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

kak ina juga

ya saya pun minat bowl gak tapi tak teror cam akak ler
ehehehehhehe