Masyuk

Rabu, 21 April 2010

Buffered Earning Yang Pertama Dari Nuffnang






Yer memang betul Tajuk kat atas itu
Dengan tak disangka sangka blog picisan aku ini juga
mendapat Buffer Earning macam tak percaya aku rasa
apabila aku check dalam laman web Nuffnang dan mendapati
ada Buffer Earning yang pada mulanya mengharapkan
bayaran untuk Gatsby Deodorant Street Fair (1) yang bernilai RM50
sahaja tapi kalau dah rezeki nak buat cam manakan takkan
nak tolak plak. ini yang membuatkan aku bersemangat untuk
aktif didalam dunia blog ni. walaupun nilainya tak sebanyak seperti
otai otai lain tapi aku bersyukur sekurang kurangnya ada gak la dapat
dari tak dapat langsung.


aku nak berterima kasih kepada Maggi sebab sudi menghadirkan
dirinya didalam blog picisan ku ini.


9 comments:

CIKGU NAMAN berkata...Best Blogger Tips

NANTI bolehla belanja megi ;)

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

xda hal la cikgu..

Aus MeLankoLik berkata...Best Blogger Tips

cayalah , semenjak disebut2 dalam gatsby , penangan kau smkn menjadi .

aku harap nnt dpt same2 ngn kau kat projek alpha 4 , hahahak

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

yer la tu Aus....

project alpha 4 tu apa ekkk
ahhaahhaahahhahaa

Sharinginfoz berkata...Best Blogger Tips

tahniah..kejap lagi banyaklah buffered earnings ads ya..... keep it up...

Gaji Berapa Kena Income Tax???

Buffered RM13.06

Cik Lily Putih berkata...Best Blogger Tips

project alpha 4? hehehehehe wah makin hebatlah ko deck!!

Sumijelly berkata...Best Blogger Tips

wah..suker la tu...hahahaha
tahniah daydeck......


Sumijelly.com

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

SharingInfo - tysm rezeki mendatangkan...

CLP - project alpha 4 katanya

Kak Sumi - sapa yang tak suker kak...

matjoe berkata...Best Blogger Tips

wow, makin maju.
keep on blogging bro