Masyuk

Sabtu, 17 April 2010

Blog Aku Ramai Masuk





Hari ni ada event Nuffnang & Gatsby kat Times Square.
Time makan kitaorang makan dengan Blogger terkenal
sapa tak kenal dengan MelRomeo, sambil makan tu kitaorang
sempat jugak meminta diperturunkan ilmu dari
MelRomeo.
MelRomeo bagitahu korang jangan anggap blog korang
tu blog persendirian kalau nak ada pertambahan "unik"
dalam Nuffnang. Masukkan sekali pasal isu semasa gaks kalau
nak ada perubahan dalam blog korang tu. Memang betul apa
yang diperkatakan oleh otai MelRomeo, aku mencuba malam ni
jugak aku masukkan isu mengenai Achik Spin meninggal dunia.
waktu aku apdet tu aku tengah makan dekat Laman Santai diperkarangan
Istana Budaya, Kuala Lumpur dengan menggunakan "Berry Hitam" aku
balik rumah aku bukak blog aku dengan Nuffnang aku tengok
analitik aku di bahagian "unik" mencecah 1289 dalam jam 8malam tadik
tak pernah blog aku masuk macam tuh. terkezut gak la aku kejap
sebab sebelum ni mana pernah mencecah 250 orang masuk ke blog
aku ni. Kalau korang tak percaya tengok pic kat bawah nih.


daripada tak banyak pengunjung terus naik secara mendadak.


kata kuncinya adalah Achik Spin meninggal.


Takziah kepada keluarga Allahyarham
ABDILLAH MURAD BIN MD. SHARI (ACHIK SPIN)
semoga dicucuri rahmat dari Allah S.W.T.
Amin Yarabbalallamin
Kepadanya kita datang dan kepadanya jugalah kita kembali

1 comments:

Nur Suaidah Bachok berkata...Best Blogger Tips

wahhhhhhH! ramai sungguh yaaa