Masyuk

Ahad, 18 April 2010

Gatsby Deodorant Street Fair @ Times Square - Part 1




Semalam aku joint event Nuffnang & Gatsby kat Times Square
Memang ramai la blogger's yang joint total semua yang datang kalau
tak silap aku dalam 518 orang. Aku cam biasa la kalau member2
blogger ni memang lepaks dengan kroni kroni kitaorang jer ler
bukan sebab sombong tapi dah itu jer kitaorang saling kenal.
Memang teruja gak la nak joint event yang dapat masuk dalam

Malaysian Book of Records The Largest Bloggers Gathering“.



Sesampai jer aku terus carik kroni kroni aku, pastu jumpa la aku dengan
Kak Ina KL, Jard & Cik Hel tengah beratur nak daftar tapi aku malas
aku tunggu jer dulu sampai tempat mendaftar tu reda.



Lepas tu jumpa plak Sawanila, MatJoe, Jai, Aweqs 2orang tu anak Jai rasanya
apa khabar bapak mertua


Suasana ketika sesi pendaftaran aku memang malas nak bersesak sesak


Bertambah ramai kroni kroni baru sampai ke tempat kejadian


Orang kuat Nuffnang tengah sibuk merakam suasana waktu pagi tu


Tah apa la yang disakatkan oleh Cik Lily Putih & Cik Hel kat Aus tu


Bertambah ramai kroni kroni yang menghadirkan diri diwaktu itu.


Aus yang datang bersama teman tapi mesranya kerana ingin
menjelezkan diri Ennie Khong


Dipagi hari itu jugak Kak Ina KL sempat dok Promote kek lapis Gatsby
yang akan dijualkan di musim perayaan nanti.


Bukan kepada teman teman blogger saja tapi kepada orang kuat
Nuffnang iaitu Robb juga Kak Ina KL dok promote kek lapis Gatsby nya.


Sebenarnya kitaorang dah janji nak pakai baju kaler PEPEL memasing
sebab tak tau dapat t-shirt Gatsby kaler merah tu


Memula tu nak amik gambor sapa yang pakai baju kaler PEPEL jer
lepas tu masuk plak MatJoe, Kak Sumi, Rushdi, Aweq baju merah.


Lepaih jer tukau baju tu semua berkumpul coz nak g amik pic beramai ramai


Sementara nak amik pic tu sempat memasing posing maut
waktu ni Eyriqaz & Darkbatman baru joint joint lepak ngan kitaorang.




p/s - Nanti aku sambung lagi ok. nanti sekali ni jer la korang singgah kat blog aku
ahahhahhhaaaa

5 comments:

Unknown berkata...Best Blogger Tips

wah merah sungguh kita ek hari tu..best ek...akak cilok gambar ek..tapi akak promotelah blog kamu

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

orait kak ina
xda hal lah....

Matjoe berkata...Best Blogger Tips

geng kak ina tak dipanggil kroni. geng kak ina dikenali sebagai tali barut!

enyheartsdiamond berkata...Best Blogger Tips

eny khong tak jelesss pon :p

Mak Su berkata...Best Blogger Tips

tumpang lalu.... maksu perasan ada gambar suami maksu, di gambar no 3... maksu cilok ek... maaf hari tu tak berkenalan, inilah 1st time maksu mai sini :)

tq