Masyuk

Isnin, 19 April 2010

Gatsby Deodorant Street Fair @ Times Square - Part 4







Kak Sumi memaksa orang kuat Nuffnang mendukung anaknya
ahahahhhaaa



Kak Ina KL bersama anak anak sedang membahagikan harta pusaka
ahahahahahhahaaa



Nadrah & pasangannya menghidu apa tu
ahahahahhahaa


Cuba teka sapa tu?


Ini baru namanya blogger tegar


Lor ingatkan sedang berBlog ghupernyer sedang berpesbuk.



Hadiah yang aku dapat setelah bergabung kupon dengan CikHel


Total hadiah aku ngan CikHel dapat adalah 11 jenis
yang untung nyer aku dapat 7 barang coz kebanyakkannya
barangan lelaki. terima kasih CikHel




Antara aksi model model Gatsby pada hari tersebut



12 comments:

Aus MeLankoLik berkata...Best Blogger Tips

mane gambar baik punyeee ! hahahak

Call me, Eyka berkata...Best Blogger Tips

hee. sini bru byk sket nmpk daydeck fuhh. mesti letih kan?

Sharinginfoz berkata...Best Blogger Tips

memang happy sakan kan.. anyway siap berposing ala-ala gatsby ladies ya.. anyway lain kali ada event boleh join lagi kan...

Largest Bloggers’ Gathering in Malaysia

GTO Kena Belasah

Matjoe berkata...Best Blogger Tips

best bro dpt lepak sampai petang. aku cam biaser, daddy yg penyayang kul 1:15 dh charlo

enyheartsdiamond berkata...Best Blogger Tips

teheheheheee.. sendra takley blah!!! :p

intanurulfateha berkata...Best Blogger Tips

.awww
.tergode tgk sendra! ;D

Era berkata...Best Blogger Tips

hamboi ! sume berposing sakan ye !

zac zirwan berkata...Best Blogger Tips

gatsby street fair..i like..
gamba kantoi spray2 sbb da masam..dislike..huu =P


yg benar,
pasangan nadrah (cm tulis surat plak hehe)
http://nawriz007.blogspot.com/

nadrahfihil berkata...Best Blogger Tips

hahaha woi...gmbr curik2... hahah neway...tq2.. rasa cm artis lak amek gmbr candid ni.. hehe semoga berjumpa di lain event! hikhik enjoy! =)

Aidi-Safuan berkata...Best Blogger Tips

punya la banyak gambar. tapi gambar aidi-safuan sekeping pon xde. sedih2. :(

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

Aus - gambar baik mana laks ni...
eehehehehehee

Cik Eyka - sebesar ni ko tak nampak... memang letih tahap gaban nyer...


SharingInfo - boleh kalau dijemput

MatJoe - Family first

Enny - klakor sendra posing cam tu

Fateha - en hairi nak campak mana

Yana - len kali tegor jerk.. aku jenis slumber...

Nemo - kitaorang memang cam tu

Zac - biasa la, sampai berlendir keti

Nadrah - Curik la selagi boleh curik....

Aidi Safuan - waktu ni aku tak kenal ko lagik.... wakakakkaka
next time tegor2 ler yerk.. kalau aku nampak ko aku tegor ko...

Unknown berkata...Best Blogger Tips

hahhaa...aku bosan posing2 tegak2 je ni..kasi sikit yang exotic macam tu..hahhahhaha