Masyuk

Khamis, 6 Mei 2010

Hantaran



Korang mesti tak percayakan aku ni reti la gak buat Hantaran
korang tengok jer muka aku yang "ganas"jer tapi
gua hati ada taman der
(sebelum kak Tasha bahan aku)
wakakkakakakkakakakkkakakkaakakaka


kengkadang tu aku malas nak buat hantaran ni tapi
mengenangkan sedara mara & kengkawan rapat nak gak
suruh buat aku tolongkan buat jer
aku buat hantaran pun sepesen jer kalau korang tengok.
tak reti nak buat pesen lain ler.
aku rasa "air tangan" arwah mak aku ada tercalit kat
aku sket gamaknyer.

dulu arwah mak aku memang power buat hantaran nih
sampaikan kertas surat khabar lama arwah
mak aku boleh buat bunga
Al-Fatihah kepada Azizah Binti Sulaiman
tetiba plak aku rindu dekat arwah mak aku.

















3 comments:

|| nemo mimosh || berkata...Best Blogger Tips

wah! pandailah die wat!

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

mana pandai
sket sket tu leh ler...

Tentang Mya berkata...Best Blogger Tips

Terbaek dr Daydeck....