Masyuk

Rabu, 26 Mei 2010

Jari Intanku









Last week aku jumpa Cik Intan ni kat rumah dia coz aku nak bagi ole ole dari Terengganu buat Cik Intan nih sebab aku ada terperasan penyangkut kunci ala ala English style kat sana murah sangat disebabkan itu aku belikan Cik Intan satu memang la harga nya tak seberapa tapi yang penting ikhlas.


Sebenarnya Cik Intan ni aku pernah nampak kat area rumah sebab dulu aku stay dekat Wangsa Maju memang kami berjiran malah arwah mak aku pun adalah salah seorang kawan Cik Intan dan aku pulak bersahabat dengan anak ke-2 Cik Intan . kami juga pernah berada dalam satu kelas dulu. Suami Cik Intan ni plak kenal sebabnya kalau kenduri area kejiranan kami ni Suami Cik Intan ni pasti datang membantu.


Sewaktu aku melepak kat rumah Cik Intan ni hari tu aku sempat menjamah Bubur Keledek dengan air kopi memang sedap walaupun aku baru lepas makan nasik aku pulun gak makan lagik kat umah Cik Intan nih. anyway terima kasih Cik Intan belanja makan bubur & minum kopi.





3 comments:

cik helena berkata...Best Blogger Tips

dah macam karangan anak darjah 3 pulak rasanya.hahaha

Unknown berkata...Best Blogger Tips

ooo dah kenal lama ek..baguslah camtu.

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

mmg dah lama kenal
tapi baru kenal dalam dunia maya
ehehehehhe