Masyuk

Isnin, 17 Mei 2010

Relevankah PhoneSeks




Korang rasa relevankah seseorang itu melakukan PhoneSeks?

bagi aku la phoneseks ni cam merugikan jer
bukan dari segi material aja masa juga rugi bagi aku la.
Kepada sesiapa yang melakukan PS ni apa yang korang dapat
apa kepuasan yang korang dapat tak terpikir ke kat fikiran korang
kalau video PS bagi yang buat video call tu tersebar ke orang awam
cuba korang bayangkan video korang waktu "berasmara" itu sampai ke tangan
salah seorang ahli keluarga korang mana nak letak muka beb.
malu tak sudah siot, itulah kalau Nafsu dah menguasai fikiran seseorang
Semoga aku tak terjebak dengan dunia PS ni. insyaallah

fikir fikirkanlah dan selamat beramal


5 comments:

intanurulfateha (◡‿◡✿) berkata...Best Blogger Tips

.heh, penting woot
.spe kate x pnting?
.hahahhaha

Jard The Great berkata...Best Blogger Tips

bro.. apsal tibe2 topik panas neh? ehehehe

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

fateha - cam slalu buat jerk
wwakakkakakka

Jard - skali skala kena bakar line gak
ahahhahahhahaha

Matjoe berkata...Best Blogger Tips

haha, daydeck datang bulan laaaa

Aus MeLankoLik berkata...Best Blogger Tips

hai deck , cam ade pengalaman je pastu insaf, hahahak .