Masyuk

Jumaat, 7 Mei 2010

Rumahku Berwajah Baru





Rumah aku dah berubah selapas diolah oleh Kak Tasha
dia cakap apa barang lelaki pakai bunga bunga
dah ler aku tak gheti nak edit edit benda alah ni semua
tapi aku nak blajar jugak buat benda nih semua.
sampai bila nak mengharapkan orang jer kan
lama lama orang pun naik menyampah nak tolong
anyway terima kasih kepada Kak Tasha
nanti tolong ajar saya buat Layout yer.
ni layout lama waktu ni kembar dengan SAK
Sekarang punya layout still kaler hijau yer
kaler kegemaran aku sejuk mata memandang
siap header ada RUMAH GADANG lagik tu

10 comments:

wina berkata...Best Blogger Tips

fuyyoooh!
ada orang sudah kaya..beli domain sendiri

cayalah beb!

CikLilyPutih berkata...Best Blogger Tips

aku pun hijau gak!

BeaN MorENo berkata...Best Blogger Tips

hoho...best2 ajar aku buat umah bly?

zac zirwan berkata...Best Blogger Tips

pinjam buluh sket..nk wt lemang..hehe

f.A.r.A.h berkata...Best Blogger Tips

love green. nak gak! :)

intanurulfateha (◡‿◡✿) berkata...Best Blogger Tips

.fuhhh ruma baru tuuuuuu ;p

JAI berkata...Best Blogger Tips

uihhhh..ingat hari raya..hehe..wah hebat bermain dengan template..buleh berguru nie..

sonata anak kancil berkata...Best Blogger Tips

apakan daya...orang dah tak sudi nak berkembar2 dengan kita ni...tak geng la macam ni....putus kawan putus sedara!!!ngeh3x

apa2 pun....terima kasih banyak2...akak tak risau dah untuk raya tahun ni....dah tahu kat mana stok buluh lemang!!! tak yah nak redah hutan lagik!!! ko jaga baik2 ye buluh2 ni...besar2 pulak tu...best2!!!


sekali lagi...tahniah ...dah berdomain sendiri katakan....evergreen...ni yang best! sejuk mata memandang...

Natasha berkata...Best Blogger Tips

datang nak mencuri buluh wat lemang:P mengidam nak makan lemang ler plokkkk

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

Wina - ko pun kaye gak leh la beli domain
ehhehehe

CLP - ijau tukan segar

Bean - ko lagik power buat umah
ahhahahahaaa

Zac - gheti ke buat lemang

Farah - amik la kalau tak malu
ahahhahhaaha

Fateha - ko pun umah baru gak kan

Jai - berguru la dengan Tasha tuh.

SAK - bukan tak sudi tapi mengubah angin jerk

kak ni bukan buluh lemang ni buluh pagar kalau nak buluh lemang kena pakai buluh talang

kak Tasha - ngidam kerk