Masyuk

Ahad, 8 Ogos 2010

Jacob's Walk For Life 2010





Hampir terlupa aku nak buat entry pasal Jacob's Walk For Life yang aku pergi hari tu.
Aku pun dah lupa bila aku joint aktiviti Jacob's Walk For Life ni dekat FRIM, Kepong. Aku pergi 4 orang jer tahun ni. Jacob's Walk For Life ni memang tiap-tiap tahun aku pergi. Memang tak rugi kalau joint Jacob's Walk For Life ni kerana banyak biskut yang aku bawak balik setiap tahun tapi kena daftar secara online kalau tak memang dapat t-shirt kuning tu jer lah.


Kaunter pendaftaran yang disediakan.


Aktiviti berjalan dimulakan.


Buah tangan untuk perserta.


Tahun ini ada air mineral dengan buah kiwi. Buah kiwi ni memang sedap.


Cik Nieza ngan Azleen bergambar bersama orang tin beskut Jacob's


Farah Fauzana ngan Faizal Ismail (FBI) pun joint tiap tiap tahun coz depa ni duta Jacob's

Dari Sinar mata



0 comments: