Masyuk

Ahad, 8 Ogos 2010

Rantai Mutiara Refflesia Untuk Dijual




Malam ni aku nak membuat promosi sket kat dalam blog picisan aku ni. Ada akak yang aku kenal ni berhasrat untuk menjual Rantai Mutiara Rafflesia ini dengan harga kalau ada sesiapa berminat boleh la emailkan kat aku di email RM5ooodaydeck86[at]gmail[dot]com dan aku akan memberi Contact number akak ni kalau korang nak mintak discount korang try la contact dia.
Duit itu beliau akan sumbangkan kepada Fans Dude Harlino (Malaysia). Beliau merancang hendak membawa Dude Harlino pada bulan December 2010 ini dan hasil dari jualan rantai ini juga akan dibuat modal untuk menjual barangan seperti Mug, Sampul Duit Raya, T-shirt, Bantal dan sebagainya.






p/s - kalau aku kaya dah lama aku belikan untuk bakal isteri aku nasib baik aku tak kaya... ahahahhahahaa


0 comments: