Masyuk

Jumaat, 13 Ogos 2010

Kesengalan Melanda Diriku





Sedar tak sedar dah masuk hari ke-3 kita umat islam berpuasa. Insyaallah kalau dipanjangkan umur kita semua dapat meneruskannya sehingga Lebaran nanti. Cuma doa aku semoga aku dapat meneruskan puasa aku sehingga sebulan dan menunai solat wajib dan solat teraweh dengan sepurna hendak-Nya.

Tahun ni hasrat hati aku dengan Cik Nieza nak balik ke Bangkinang, Kampar, Indonesia tahun ni sekalian ke Padang & Bukittinggi nak beli serba sedikit barang keperluan, Barang keperluan apa yer tah ler aku pun tak tahu..... ehehehhehe tunggu jer ler....

Tapi dek urusan kerja mungkin aku tak dapat cuti kerja tahun ni lagi pun aku malas nak apply cuti lama-lama cuma sehari sebelum raya (nak bakar lemang la tu) lepas tu sehari lepas raya that mean aku akan bekerja balik pada hari Selasa tu ler. Biasanya kalau nak balik Bangkinang raya ketiga aku dah kerja lepas tu seminggu lepas tu baru aku cuti balik kasi change kat kawan kawan kat sini nak beraya bersama keluarga lepas tu aku pulak beraya sakan.

Tak per la planning ke Padang & Bukittinggi aku tangguhkan dulu mungkin Hari Raya Haji planning baik punya ke sana (ada ke kengkawan blogger nak ikut) kalau nak ikut kita plan betul betul.

arrggghhhh apa yang aku merepek ni memang tak ada idea dibulan puasa ni siot......

0 comments: