Masyuk

Rabu, 25 Ogos 2010

Perempuan & Kemewahan





Korang pernah tak dengar pasal rakaman perempuan yang gilakan harta kat dalam Youtube ni.
Bengang pulak aku rasa dengan minah ni bukan apa kalau nak jaga standard pun janganlah sampai mencaci manusia yang pernah dicintainya. agak agaklah sikit kalau yer pun tak suka tak payah lah menghina manusia sampai cam ni. Kalau korang tak percaya korang dengar lah rakaman dari Youtube ni sendiri kalau korang rasa tak hangin dengan minah ni.




p/s - harta tak boleh dibawak ke liang lahad dan juga memberi kebahagian kepada sesiapa.

1 comments:

Hamzah Ian berkata...Best Blogger Tips

aku stuju ngan ko..