Masyuk

Isnin, 2 Ogos 2010

Safety, Health & Environment



Minggu lepas aku agak sibuk sikit ler tapi tak sibuk kuasa sepuluh sebabnya tempat aku berkerja ada buat minggu Safety, Health & Environment kali ni aku jadi comittee untuk menjaga tempat bertanya untuk para staff dan vendor yang datang.

Dikesempatan minggu SHE aku juga sempat buat Health Screening untuk seluruh badan secara percuma. Health Screening ini dikelola oleh Sunway Medical Centre selain itu aku sempat membuat pemeriksaan buah pinggang juga secara percuma. Alhamdulillah semua sihat dan semoga ianya berkekalan cuma doktor menasihatkan supaya aku turunkan sedikit berat badan supaya mendapat berat badan yang ideal walaupun aku bukan termasuk dalam kategori OBESITI.

Sewaktu berlangsungnya SHE di tempat aku berkerja ini terdapat pelbagai barangan yang dijual terutamanya barangan kesihatan seperti CNI, Permata Hijrah, Focus Point, Body Shop dan banyak lagi tapi sayang aku lupa nak bawak camera gambar gambar aku pun cilok dari member-member.


Siapa buat Survey dapat bag "go green" tersebut


Aku pun buat survey juga yer tu pasal dapat bag tu satu.


Antara petugas yang dedikasi.


we are rock bebeh.


Barangan The Body Shop


Kempen keselamatan jalan raya dari polis trafik


ni bukan tempat spa tapi untuk kecantikan kulit.

Barangan Permata Hijrah.


Spa boleh dapat voucer dari pisat SPA tersebut.




p/s - Lepas ni aku sibuk nak organize Majlis Berbuka Puasa bersama Anak-Anak Yatim & Penyampaian Sumbangan pulak. doakan semuanya berjalan dengan lancar yer.


0 comments: