Masyuk

Khamis, 29 Julai 2010

Sinetron Benci Bilang Cinta





Akhirnya terjebak juga aku dengan kengkawan kat department aku dok melayan Sinetron Benci Bilang Cinta di siaran Prima 105. Selepas terjebak dengan Sinetron Intan dan Sinetron Tasbih Cinta aku dan kengkawan berhasrat untuk tak nak terjebak dengan dunia Sinetron ni tapi tak boleh elak pulak coz Sinetron Benci Bilang Cinta semakin menarik pulak memula dulu memang kami tak layan cerita ni tapi sekarang sanggup tak keluar makan sebabnya nak tengok Sinetron Benci Bilang Cinta ni. Kalau korang tak percaya cuba korang layan pulak Sinetron ni tak pun korang boleh layan kat SINI.
Para Pelakon Sinetron Benci Bilang Cinta
* Marshanda sbg Winda
* Baim Wong sbg Dimas
* Rio Reifan sbg Aditya
* Kirana Larasati sbg Claudia
* Umar Lubis sbg Darian Subekti
* Marini Burhan sbg Rahmayani Subekti
* Ana Pinem sbg Susi Gunawan
* Yadi Timo sbg Kuncoro Gunawan
* Lia Kartika sbg Ayunita Subekti
* Ria Probo sbg Anyelir
* Ratu Felisha sbg Carita

2 comments:

Eyriqazz berkata...Best Blogger Tips

tajuk nampak best..nak layan tapi time tak sesuai..nih yang buat nak angkat astro PVR ni..takde diskaun ke bro?hik3

MR. G.I.G.S berkata...Best Blogger Tips

ramai terbabit tgk sinetron ini...
mamat rempit kat workshop pun boleh benti wat keja.. sebab nk tgk cer ini kat warung sebelah....